Saturday, May 14, 2011

When Obama Met Osama


Mereka bukanlah ketua Al-Qaeda dan Presiden Amerika yg sebenar. Kehadiran Ananias Rodrigues da Silva yg mirip seperti Obama ke bar Francisco Helder Braga Fernandes yg mirip seperti Osama di Sao Paolo, Brazil memberi gambaran imaginasi untuk pertemuan mesra dua ketua yg saling bermusuhan ini.



Fernandes, 51 yg mirip sepeti Osama Bin Laden telah mencuit hati kebanyakkan pelanggannya, tetapi tidak semua yg memberi respon yg baik. Malah dia juga telah dipaksa untuk menukar penampilannya 3 kali dalam 10 tahun ini. "I'm the bin Laden who likes peace, who does not like war," katanya.

Di pihak yg lain pula, Ananias Rodrigues da Silva, 42 adalah seorang usahawan dan pendeta yg menetap di Sao Paolo sejak berusia 17 tahun lagi. Kemiripan wajahnya dengan Barack Obama menjadi perhatian ramai sejak 3 tahun lalu. Semasa pertemuan mereka, kedua-duanya berpelukan, minum, dan berbincang soal politik. Selepas mereka bergaya dalam beberapa gambar yg melucukan, mereka menyatakan, "our meeting is to seal world peace."






Serius aku tak boleh bayangkan kalau diorang ni betul2 Osama dengan Obama hangout as buddies and do some bro things. HAHA

[MYMODERNMET]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...