Saturday, August 6, 2011

After Kiss Scene Reaction

DISCLAIMER>>>First and foremost aku xmalu utk katakan aku minat drama korea sbb awek dia cun semuanya. Tapi aku xminat KPop wannabe. sekian.


Hahaha.. Aku dah lama terbayang moment after a certain romance scene.. (mcm lagu la pulak) hahaha... Korang pun mesti terbayang kan?


Secret Garden, Haish.. Banyak sgt korea2 ni aku dah xtau nk layan yg mana..






Ni antara scene dalam secret garden tu.. a kiss scene between Lime(Ha Ji Woon) dgn Joo Woon(Hyeon Bin).. sgt sweet dan romantik (don't judge me)




Hahaha... Ni yg kita nampk dlm tv je.. Pernah imagine x ape jd lepas director ckp "CUT".. hahah.. inilah momentnya...






ok.. look me in the eye and say that this is not cute!!!!!!! hahahahaha... owh well..... I love Korean Chicks. period. tq.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...