Tuesday, February 1, 2011

The Incredible Surfing Rats

Ape korang buat ngna hamster korang? Maksud aku plg ganas la korang penah buat kt hamster tu. Setakat golek2 hamster korang kt atas perut kucing, aku rase hamster korang x cukup gangster lg tu.

Meh aku kenalkn kt korang Tofu dan Fin. Aku rase die ni tikus, tp kire adik beradik hamster la kn. Tofu dan Fin adalah tikus yg pandai bermain papan luncur air.
Bersama tuannya yg berusia 14 tahun Boomer Hodel, mereka bermain papan luncur air di Hawaii 2 kali seminggu.

Malah, Boomer siap buatkan papan luncur yg berukuran 1 kaki khas untuk Tofu dan Fin beraksi memecah ombak.





















Aku terase jelous pulak ngan tikus 2 ekor ni. Cool kot dapat main water surfing ni. Damn!

[DAILYMAIL]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...